יום רביעי, 28 בספטמבר 2022

טיפים והמלצות על דיאטה דלת פחמימות

דיאטה דלת פחמימות יכולה לסייע להוריד במשקל ולשפר מדדי בריאות מסוימים.  היא מומלצת לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים, כוללת הפחתת סוכר ומזונות עמילנים ואף מורידה את רמות האינסולין אצל חולי סוכרת סוג 1 או 2. עם הזמן, התמדה בתפריט של דיאטה דלת פחמימות משתלמת כי היא מייצבת את רמות הסוכר בדם וכך משפרת באופן כללי את איכות החיים.

ההמלצה העיקרית היא לבנות תפריט של דיאטה דלת פחמימות בהתאמה אישית. התאמה אישית מאוד חשובה בהקשר הזה, כי היא מגדילה את הסיכוי לכך שנתמיד בתפריט של הדיאטה. אם נבנה את התפריט באופן שלא מתאים לנו, אנו עשויים לראות ירידה מסוימת במשקל בטווח הקצר – אבל אז עלייה מהירה מאוד בטווח הארוך. כדי למנוע את זה, יש לבסס דיאטה דלת פחמימות על צריכת חלבונים כמו דגנים, ביצים ובשר ועל שומנים כגון שמנים, אבוקדו, אגוזים וזרעים.


 

סוגים שונים של דיאטה דלת פחמימות

עוד טיפ חשוב הוא להתייעץ עם תזונאים לגבי הבדלים בין סוגים שונים של דיאטה דלת פחמימות. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל תפריט של דיאטה דלת פחמימות בנוי על אותם מרכיבים. אם בודקים לעומק את ההבדלים, רואים למשל תכונות שונות של דיאטה קטוגנית מקורית, דיאטה קטוגנית פופולארית או דיאטה דלת פחמימות.

את ההבדלים בין הדיאטות ניתן לזהות באחוז הפחמימות מתוך התפריט לעומת אחוז החלבון ואחוז השומן. בהקשר הזה, היתרון של התייעצות עם בעלי מקצוע לגבי סוגים שונים של דיאטה דלת פחמימות הוא שניתן לקבל מידע אמין ומקיף. לאחר שמקבלים את המידע, קל יותר לבנות תפריט של דיאטה דלת פחמימות בהתאמה אישית ולהגדיל את הסיכוי להתמיד בה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ציוד לקונדיטוריות

העלאת אומנות המאפה: החשיבות של ציוד קונדיטוריה ציוד קונדיטוריה עומד כאבן היסוד של אומנות הקונדיטורים, המאפשר לקונדיטורים ליצור מעדנים משוב...