יום חמישי, 25 באוגוסט 2022

מה המטרה של מענה טלפוני ולמה הוא חשוב גם ללקוחות?

מענה טלפוני נתפס בתור כלי שבו בעלי עסקים משתמשים על מנת לחזק את המוניטין ואת המיתוג שלהם. אבל בפועל, מענה מן הסוג הזה גם חשוב עבור הלקוחות. בשביל להבין מדוע מענה טלפוני חשוב גם ללקוחות וגם לבעלי העסקים שמפעילים אותו, צריך לחזור אחורה ולהגדיר את המטרות המרכזיות של מענה טלפוני כולל המאפיינים שלו לעומת האלטרנטיבות.

המטרה העיקרית של מענה טלפוני היא לשמור על מערכת יחסים טובה בין הלקוחות לבין בית העסק. בין אם מדובר על עסק קטן, בינוני או גדול, סביר להניח שאחת לתקופה מסוימת הלקוחות שלו יבחרו ליצור קשר על מנת לברר שאלות מסוימות או לקבל תשובות. במקרים כאלה, כדאי שבצד השני יהיה מי שייתן להם מענה טלפוני אנושי ומקיף.


 

עוד מטרה של מענה טלפוני יכולה להיות גיוס לקוחות חדשים. כאן מדובר על אינטרס של בית העסק, כי הוא מטבע הדברים מעוניינים כל הזמן להגדיל את רשימת הלקוחות שלו. בשביל להצליח להשיג את המטרה הזו, בתי עסק בכל רחבי העולם מפעילים מענה טלפוני אנושי ומקצועי.

מה עסק יכול לעשות כדי להפעיל מענה טלפוני בתקציב משתלם?

מה שהפריד בעבר בין המאפיינים השונים של מענה טלפוני לבין ניצול היתרונות שלהם על ידי הלקוחות ובתי העסק היה העלות הגבוהה. זהו כמובן שיקול משמעותי, כי בשביל להציע מענה טלפוני לקהל היעד והלקוחות צריך לגייס כוח אדם, להקים תשתיות, לשלם על חיבורי תקשורת ועוד. בכל אחד מההקשרים האלה, ההוצאה עלולה להיות משמעותית.

הפתרון שאותו כדאי לבעלי עסקים לאמץ הוא שירות של מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ. במודל הזה, המחיר קבוע, משתלם ובעיקר נוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עורך דין המכון הרפואי

  בנוף שירותי הבריאות המתפתח במהירות, מוסדות רפואיים מתמודדים עם אינספור אתגרים משפטיים הדורשים ידע ומומחיות מיוחדים. עורך דין המכון רפו...