יום חמישי, 25 באוגוסט 2022

כל מה שצריך לדעת על ספריי שיזוף

היכרות עם מאפיינים שונים של ספריי שיזוף עוזרת לשלב אותו בשגרת הטיפוח והקוסמטיקה. בשביל לנצל את היתרונות של ספריי שיזוף מבחינת המראה הטבעי, המחמיא והאקזוטי, כדאי למשל לדעת איך מיישמים אותו על אזורים שונים בגוף. בשביל לעשות את זה, נצמדים אל הנחיות היצרן ומקפידים עליהן.

ההנחיות של רוב היצרנים שמשווקים ספריי שיזוף מדברות על כך שכדאי להתיז אותו על הגוף ממרחק של כ-30 ס"מ. כמו כן, קיימת הסכמה גורפת גם בין יצרנים שונים על כך שעדיף למרוח כל סוג של ספריי שיזוף באמצעות כפפת שיזוף ייעודית. הכפפה מומלצת כי היא מונעת מהחומר הפעיל להיספג בתוך היד, משום שהיא מאפשרת למרוח אותו באופן אחיד על כל האזורים השונים בגוף ובגלל שהיא גם מנצלת היטב את החומר למריחה באזורים פחות נגישים.


 

כל כמה זמן מורחים ספריי שיזוף?

עוד הנחיות של יצרני ספריי שיזוף מתייחסות לתדירות המומלצת. בדרך כלל ההמלצה היא להשאיר את החומר הפעיל על הגוף כ-3 שעות כדי להשיג גוון עדין, או להמשיך להשארת החומר על הגוף במשך 8 שעות לצורך מראה שזוף וכהה יותר. אם רוצים להשיג את המראה הכי כהה ושזוף, ניתן להשאיר ספריי שיזוף על הגוף גם במשך כל הלילה.

התדירות של מריחת ספריי שיזוף נקבעת גם כן לפי המטרות שאותן מנסים להשיג. באופן עקרוני, תחזוקה נכונה של ספריי שיזוף כוללת מריחה שלו על האזורים הרלוונטיים של הגוף כל 24 שעות. במידה ולאחר מכן מעוניינים לשלב את החומר הפעיל של ספריי שיזוף גם בטיפוח, כדאי לעשות את זה עם מוצרים שיש בהם כמות גבוהה של ויטמין C, לחות וחומרי הזנה מומלצים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ציוד לקונדיטוריות

העלאת אומנות המאפה: החשיבות של ציוד קונדיטוריה ציוד קונדיטוריה עומד כאבן היסוד של אומנות הקונדיטורים, המאפשר לקונדיטורים ליצור מעדנים משוב...