יום ראשון, 5 ביוני 2022

כל מה שצריך לדעת על הבדלים בין סוגים שונים של ספות נפתחות

התנאי החשוב ביותר לבחירה נכונה ומושכלת של ספות נפתחות הוא להכיר את ההבדלים בין הדגמים. הטעות הנפוצה למשל מייחסת לכל הסוגים השונים של ספות נפתחות את אותן תכונות, בעיקר בגלל ההבדל בין הדגמים הללו לבין הדגמים הרגילים. אבל למרות שזה נכון להתייחס אחרת אל התצורה ואל המפרט של ספות נפתחות, זה לפעמים לא מספיק.

מה שעדיף לעשות הוא להסתכל על ההבדלים בין סוגים שונים של ספות נפתחות גם לפי סגנון העיצוב, המחיר וחומרי הגלם. כך לדוגמא ספות נפתחות מאוד דומיננטיות ונוכחות בחלל הפנים, אז צריך שהעיצוב שלהן ישלים את הסגנון הקיים ויצליח לייצר מראה הרמוני. באותה נשימה, המטרה היא להשוות בין סוגים שונים של ספות נפתחות כדי לחסוך בהוצאות – אבל בלי להתפשר על מספר מקומות הישיבה או חומרי הגלם.

 


מה משפיע על המחיר של ספות נפתחות?

מי שנכנסים אל עובי הקורה על מנת להשוות בין סוגים שונים של ספות נפתחות עלולים לגלות פערי מחירים של עשרות אחוזים. כאן השאלה המתבקשת היא מה בעצם משפיע על המחיר של ספות נפתחות, או מה אפשר לעשות כדי לחסוך בהוצאות.

פתרון אחד יכול להיות להתייחס רק אל דגמים רלוונטיים של ספות נפתחות: אלו שמתאימים מבחינת הגודל לחלל הפנים בסלון, אלו שמעוצבים מלכתחילה באופן שעולה בקנה אחד עם הציפיות שלנו ואלו שמומלצים על ידי לקוחות מרוצים. אם לא מכירים אישית אנשים שקנו ספות נפתחות והיו מרוצים, אפשר להרחיב את החיפוש ולהשתמש במידע מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

פתרון שני יהיה להסתכל על ספות נפתחות לפי איכות חומרי הגלם. כאן, הגורם להתייעצות יהיה מעצב פנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ציוד לקונדיטוריות

העלאת אומנות המאפה: החשיבות של ציוד קונדיטוריה ציוד קונדיטוריה עומד כאבן היסוד של אומנות הקונדיטורים, המאפשר לקונדיטורים ליצור מעדנים משוב...