יום שבת, 2 באפריל 2022

מה המטרות של שיזוף עצמי?

שיזוף עצמי מאפשר לנו להשיג אפקט מיידי וטבעי למראה שחום. אבל מלבד המטרה האסתטית, שיזוף עצמי גם חוסך עבורנו את הצורך להישאר חשופים לקרני השמש. מהרגע שבו נבחר לבצע שיזוף עצמי עם מוצרים כאלה ואחרים, לא נצטרך להיות תלויים יותר בקרני השמש. בטווח הקצר, המשמעות היא למשל שאנחנו יכולים להיראות שזופים לכל אורך השנה ולא רק בקיץ. אבל חוץ מזה, שיזוף עצמי מגן על בריאות הגוף ומונע מאיתנו קרינת UV מסוכנת.

עוד מטרה של שיזוף עצמי יכולה להיות שינוי של המראה החיצוני בתוך זמן קצר מאוד. זה חשוב גם לגברים וגם לנשים לכל אורך השנה, אך הופך להיות קריטי לקראת אירועים מיוחדים. אם למשל אנחנו מוזמנים לאירוע חברתי ורוצים להיראות במיטבנו, כל שעלינו לעשות על מנת להשיג עם מראה שזוף זה למרוח ספריי או קרם של שיזוף עצמי. 


 

איך בוחרים את המוצרים המתאימים של שיזוף עצמי?

התנאי היחיד להשגת כל המטרות השונות של שיזוף עצמי הוא כמובן לבחור את המוצרים הנכונים. זו גם הופכת להיות משימה יחסית מסובכת, כי יש המון אפשרויות לבחור מתוכן. אז כדי לסנן בין האפשרויות ולהישאר רק עם מוצרים רלוונטיים של שיזוף עצמי, עלינו לדעת מה כל אחד מהם מציע ואיזה מהם הכי מתאים לסוג העור שלנו.

מלבד התאמה של מוצרי שיזוף עצמי לסוג העור וההבדל בין עור בהיר, כהה, יבש או לח, כדאי להביא בחשבון את ההתאמה לאזורים שונים של הגוף – כמו למשל שיזוף עצמי של הפנים לעומת הרגליים והידיים. לאחר מכן, ניתן לקבל המלצות על מוצרי שיזוף עצמי ולהתמקד רק במוצרים טובים ואיכותיים שהוכיחו את עצמם אצל חברים ומשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ציוד לקונדיטוריות

העלאת אומנות המאפה: החשיבות של ציוד קונדיטוריה ציוד קונדיטוריה עומד כאבן היסוד של אומנות הקונדיטורים, המאפשר לקונדיטורים ליצור מעדנים משוב...