יום שבת, 26 בפברואר 2022

איזה מסמכים צריך להגיש בשביל לבצע פירוק שותפות

 פירוק שותפות חייב להתבצע בצורה חוקית ומלאה על מנת להסדיר את מערכת היחסים בין הצדדים המעורבים גם בהמשך הדרך. על פניו אולי אפשר להגיע להסכמה כזו בעל פה, בעיקר אם מדובר על שותפים עסקיים או על כאלה שבעבר הייתה ביניהם מערכת יחסים אישית וקרובה, אבל זו טעות נפוצה. ללא הסדרה מלאה של פירוק שותפות, הצדדים המעורבים מסתכנים בביקורים לא רצויים בבתי משפט.

הדרך הנכונה לבצע פירוק שותפות היא לגייס לטובת המשימה עורך דין שמכיר את התחום ובקיא בו. מעורבות של עורך דין בתהליך של פירוק שותפות היא מאוד חשובה למרות שהיא כרוכה בתשלום שכר טרחה, כי הוא מייצג את האינטרסים של הלקוחות שלו ואף מגן עליהם. יתרה על כך, עורך דין שמגיע מהתחום יודע איזה מסמכים צריך להגיש בשביל לבצע פירוק שותפות וכמה זמן זה אמור לקחת.


 

איך בוחרים את עורך הדין המתאים?

בחירה של עורך דין מתאים עבור תהליך של פירוק שותפות היא משימה קלה מכפי שנהוג לחשוב. קודם כל, מקבלים המלצות ומסננים בין סוגים שונים של עורכי דין לפי חוות דעת שיש עליהם מלקוחות אחרים. שנית, בודקים מה הזמינות של כל עורך דין ומנצלים את יצירת הקשר עם המשרד שלו בשביל לשמוע על תחומי התמחות והכשרה.

בצעד הבא, ניתן כבר להיכנס אל עובי הקורה ולבחור עורך דין שמטפל בנושא של פירוק שותפות לפי שכר הטרחה שאותו הוא גובה. המטרה היא כמובן גם לחסוך בהוצאות וגם לקבל את השירות המשפטי הטוב ביותר, לכן כדאי להשקיע בזה זמן ומחשבה. לבסוף, אפשר לפגוש אישית את עורך הדין ולתכנן איתו אסטרטגיה של פירוק שותפות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ציוד לקונדיטוריות

העלאת אומנות המאפה: החשיבות של ציוד קונדיטוריה ציוד קונדיטוריה עומד כאבן היסוד של אומנות הקונדיטורים, המאפשר לקונדיטורים ליצור מעדנים משוב...